CRM-integratie met je Telefonie

HIPIN is een krachtige desktopapplicatie die je telefoon integreert met je computer. Het stelt je in staat om telefoongesprekken te beheren en je bereikbaarheid aan te passen via je pc. Dankzij de CRM-integratie kun je HIPIN eenvoudig koppelen aan verschillende CRM-systemen, zoals AFAS Profit, Exact Globe, Salesforce en Microsoft Dynamics. Hierdoor heb je altijd alle klantinformatie binnen handbereik, direct bij inkomende oproepen.

De Krachtige Functies van HIPIN

Met HIPIN maak je een vliegende start met de volgende handige functies

Synchronisatie van Contactgegevens

Direct toegang tot je CRM-contacten, zodat je klanten eenvoudig kunt opzoeken en bellen zonder tijd te verliezen.

Herkenning van Inkomende Oproepen

Bij een inkomende oproep wordt automatisch de bijbehorende klantinformatie getoond. Zo weet je meteen wie er belt en kun je snel inspelen op hun behoeften.

Eenvoudig Klantkaarten Openen

Tijdens een gesprek kun je met één klik de klantkaart openen, waardoor je snel toegang hebt tot belangrijke klantinformatie.

Automatisch Loggen van Activiteiten

HIPIN kan automatisch gespreksnotities toevoegen aan je CRM, zodat alle communicatie met klanten netjes wordt vastgelegd en centraal toegankelijk is.

Aanpasbare Pop-ups

De pop-up die verschijnt bij inkomende oproepen is volledig naar wens in te stellen. Zet je belangrijkste CRM-acties onder sneltoetsen voor nog meer gemak.

Deze functies helpen je om efficiënter te werken, wat niet alleen je productiviteit verhoogt, maar ook de klanttevredenheid ten goede komt. De specifieke mogelijkheden hangen af van het CRM-systeem dat je gebruikt.

Meer Weten? Neem Contact Op!

Benieuwd naar hoe HIPIN jouw bedrijf kan helpen om klantinteracties te verbeteren?
Neem contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden van deze applicatie in combinatie met jouw CRM-systeem.