Tijd is kostbaar
Als ondernemer weet je als geen ander hoe belangrijk het is om persoonlijke aandacht aan je klanten te geven. Maar tijd is kostbaar. Wat als je in één oogopslag alle klantinformatie beschikbaar hebt zodra de telefoon gaat? Met de desktopapplicatie HIPIN, die je telefoon naadloos integreert met je CRM-systeem, kun je snel en efficiënt reageren zonder concessies te doen op persoonlijk contact.
CRM-integratie met je Telefonie: Efficiëntie en Persoonlijke Service in Eén
HIPIN is een krachtige desktopapplicatie die je telefoon integreert met je computer. Het stelt je in staat om telefoongesprekken te beheren en je bereikbaarheid aan te passen via je pc. Dankzij de CRM-integratie kun je HIPIN eenvoudig koppelen aan verschillende CRM-systemen, zoals AFAS Profit, Exact Globe, Salesforce en Microsoft Dynamics. Hierdoor heb je altijd alle klantinformatie binnen handbereik, direct bij inkomende oproepen.
De Krachtige Functies van HIPIN
Met HIPIN maak je een vliegende start met de volgende handige functies:
- Synchronisatie van Contactgegevens
Direct toegang tot je CRM-contacten, zodat je klanten eenvoudig kunt opzoeken en bellen zonder tijd te verliezen. -
Herkenning van Inkomende Oproepen
Bij een inkomende oproep wordt automatisch de bijbehorende klantinformatie getoond. Zo weet je meteen wie er belt en kun je snel inspelen op hun behoeften. -
Eenvoudig Klantkaarten Openen
Tijdens een gesprek kun je met één klik de klantkaart openen, waardoor je snel toegang hebt tot belangrijke klantinformatie. -
Automatisch Loggen van Activiteiten
HIPIN kan automatisch gespreksnotities toevoegen aan je CRM, zodat alle communicatie met klanten netjes wordt vastgelegd en centraal toegankelijk is. -
Aanpasbare Pop-ups
De pop-up die verschijnt bij inkomende oproepen is volledig naar wens in te stellen. Zet je belangrijkste CRM-acties onder sneltoetsen voor nog meer gemak.
Deze functies helpen je om efficiënter te werken, wat niet alleen je productiviteit verhoogt, maar ook de klanttevredenheid ten goede komt. De specifieke mogelijkheden hangen af van het CRM-systeem dat je gebruikt.